Polityka prywatności
I. Postanowienia podstawowe
1. Administratorem danych osobowych, zgodnie z art. 4 pkt 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dotyczącego ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem tych danych (dalej „RODO”), jest spółka globalX s.r.o., NIP: 192 89 901, z siedzibą przy Záhřebská 562/41, Praha 2 - Vinohrady, 120 00 (dalej „administrator”).
2. Dane kontaktowe administratora są następujące:
Adres: Záhřebská 562/41, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
Email: eshop@tibabu.cz
Telefon: +420 774 187 077
3. Przez dane osobowe rozumie się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej; osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, którą można zidentyfikować bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności poprzez odniesienie do określonego identyfikatora, takiego jak imię, numer identyfikacyjny, dane lokalizacyjne, identyfikator sieciowy lub jeden lub więcej szczególnych elementów tożsamości fizycznej, fizjologicznej, genetycznej, psychicznej, ekonomicznej, kulturowej lub społecznej tej osoby.
4. Administrator nie wyznaczył / wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Dane kontaktowe Inspektora są następujące:
II. Źródła i kategorie przetwarzanych danych osobowych
1. Administrator przetwarza dane osobowe, które zostały mu przekazane przez Państwa lub dane osobowe uzyskane na podstawie realizacji Państwa zamówienia.
2. Administrator przetwarza Państwa dane identyfikacyjne i kontaktowe oraz dane niezbędne do wykonania umowy.
III. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych
1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest
- realizacja umowy między Państwem a administratorem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- uzasadniony interes administratora w prowadzeniu marketingu bezpośredniego (w szczególności wysyłaniu komunikatów handlowych i newsletterów) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
- Państwa zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingu bezpośredniego (w szczególności wysyłania komunikatów handlowych i newsletterów) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w połączeniu z § 7 ust. 2 ustawy nr 480/2004 Sb. o niektórych usługach społeczeństwa informacyjnego, w przypadku gdy nie doszło do zamówienia towaru lub usługi.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest
- realizacja Państwa zamówienia oraz wykonywanie praw i obowiązków wynikających z relacji umownej między Państwem a administratorem; przy zamówieniu wymagane są dane osobowe niezbędne do skutecznej realizacji zamówienia (imię, adres, kontakt), podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy, bez podania danych osobowych zawarcie lub wykonanie umowy przez administratora nie jest możliwe,
- wysyłanie komunikatów handlowych i podejmowanie innych działań marketingowych.
3. Ze strony administratora nie zachodzi / zachodzi automatyczne indywidualne podejmowanie decyzji w rozumieniu art. 22 RODO. Na takie przetwarzanie wyrazili Państwo wyraźną zgodę.
IV. Okres przechowywania danych
1. Administrator przechowuje dane osobowe
- przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków wynikających z relacji umownej między Państwem a administratorem oraz dochodzenia roszczeń z tych stosunków (przez okres 15 lat od zakończenia relacji umownej),
- przez okres, do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, maksymalnie … lat, jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody.
2. Po upływie okresu przechowywania danych osobowych, administrator usunie dane osobowe.
V. Odbiorcy danych osobowych (podwykonawcy administratora)
1. Odbiorcami danych osobowych są podmioty
- udział w dostarczaniu towarów/usług/realizacji płatności na podstawie umowy,
- świadczenie usług związanych z prowadzeniem sklepu internetowego (Shoptet) oraz innych usług powiązanych z funkcjonowaniem sklepu,
- świadczenie usług marketingowych.
2. Administrator nie przekazuje / zamierza przekazać danych osobowych do państwa trzeciego (poza UE) lub organizacji międzynarodowej. Odbiorcami danych osobowych w państwach trzecich są dostawcy usług mailingowych / usług chmurowych.
VI. Państwa prawa
1. Na warunkach określonych w RODO przysługuje Państwu
- prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO,
- prawo do ich sprostowania zgodnie z art. 16 RODO, a w razie potrzeby ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO,
- prawo do usunięcia danych osobowych zgodnie z art. 17 RODO,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania zgodnie z art. 21 RODO oraz
- prawo do przenoszenia danych zgodnie z art. 20 RODO,
- prawo do wycofania zgody na przetwarzanie, poprzez złożenie pisemnego lub elektronicznego oświadczenia na adres lub email administratora wskazany w art. III tych warunków.
2. Mają Państwo również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych, jeśli uważają Państwo, że naruszono Państwa prawo do ochrony danych osobowych.
VII. Warunki zabezpieczenia danych osobowych
1. Administrator oświadcza, że podjął wszelkie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia danych osobowych.
2. Administrator wdrożył środki techniczne zabezpieczające magazyny danych oraz przechowywanie danych osobowych w formie papierowej, w szczególności …
3. Administrator oświadcza, że dostęp do danych osobowych mają wyłącznie osoby przez niego upoważnione.
VIII. Postanowienia końcowe
1. Złożeniem zamówienia za pomocą formularza internetowego potwierdzają Państwo, że zapoznali się Państwo z warunkami ochrony danych osobowych oraz że w pełni je akceptują.
2. Zgadzają się Państwo z tymi warunkami poprzez zaznaczenie zgody w formularzu internetowym. Zaznaczeniem zgody potwierdzają Państwo, że zapoznali się Państwo z warunkami ochrony danych osobowych oraz że w pełni je akceptują.
3. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany tych warunków. Nową wersję warunków ochrony danych osobowych opublikuje na swoich stronach internetowych oraz wyśle nową wersję tych warunków na Państwa adres e-mail, który został podany administratorowi.
Niniejsze warunki wchodzą w życie z dniem 1. 1. 2025